Główna zawartość

IGA ŚWIĄTEK X LANCÔME



Pierwsza Ambasadorka Lancôme w Polsce

Historia francuskiej marki Lancôme sięga 1935 roku – właśnie wtedy Armand Petitjean zaczął realizować swoją wizję stworzenia uniwersalnej, globalnej marki, z którą mogłaby się utożsamiać każda kobieta. Kilkadziesiąt lat później marka wciąż pozostaje wierna swoim korzeniom. Liczą się dla niej nie tylko innowacyjne i perfekcyjnie dopracowane formuły produktów, które zachwycają klientki. Lancôme to także ugruntowane wartości, w których centrum od samego początku znajduje się kobieta. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee, które marka promuje z pomocą ambasadorek. Ta wyjątkowa rola za każdym razem przypada niezwykłym postaciom, które podzielają wartości marki i wcielają je w życie, inspirując kolejne pokolenia kobiet. Do tego grona należy też Iga Świątek – pierwsza polska ambasadorka Lancôme.


PERFECT MATCH

Iga i Lancôme to doskonały duet. Jedna z najlepszych tenisistek świata idealnie bowiem pasuje do marki dla kobiet numer jeden na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce*. Decyzja o wyborze Igi na ambasadorkę marki Lancôme jest wyjątkowa również dlatego, że Iga jest pierwszą sportowczynią z tym tytułem. Jako idolka i głos młodego pokolenia, Iga reprezentuje wartości, które dzieli z francuską marką beauty.


Iga Świątek i marka Lancôme mają ze sobą wiele wspólnego – obie strony łączy pozycja lidera w swoich dziedzinach. Iga jest ekspertką na korcie, a jej imponujące osiągnięcia mówią same za siebie: przez 125 tygodni była klasyfikowana jako numer 1 na świecie w singlu kobiet przez Women's Tennis Association (WTA), do tej pory wygrała 22 tytuły singlowe na poziomie WTA Tour, w tym pięć głównych tytułów: cztery na French Open i jeden na US Open, jak również WTA Finals 2023 i dziesięć tytułów WTA 1000. Lancôme jest natomiast ekspertem w świecie beauty: wysoką skuteczność produktów potwierdzają badania kliniczne, a liczne nagrody i badania rynkowe wzmacniają pozycję marki. Ta synergia otwiera ogromne możliwości do wspólnych działań – oba światy mogą się przenikać i doskonale dopełniać.

* Źródło: Market Vector, rynek kosmetyków selektywnych w Polsce pod względem wartości sprzedaży w roku 2024.

CO O WSPÓŁPRACY POWIEDZIAŁA SAMA IGA?

"Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jako pierwsza przedstawicielka świata sportu dołączyłam do tego grona i miałam okazję zaangażować się w program CSR Lancôme „Write Your Future”, który pomaga kobietom na rynku pracy. Z radością będę uczestniczyć także w kolejnych, ważnych inicjatywach realizowanych wspólnie z Lancôme, ponieważ łączy nas wspólna misja i wartości."

Iga Świątek.

Dlaczego jest tak istotny mikrobiom skory? Poznaj serum z probiotykiem od Lancome

IDÔLE Eau de Parfum

Woda perfumowana

Stara cena Nowa cena 509,00 zł

IDÔLE - PIERWSZY ZAPACH IGI

Dla Igi Świątek ani świat beauty, ani sama marka Lancôme nie są czymś zupełnie nowym. Najlepsza tenisistka na świecie swoją przygodę z nami rozpoczęła od zapachu Idôle, który towarzyszy jej od lat. Stało się to doskonałym punktem wyjścia do poznania całego portfolio marki. Aktywność i wysokie temperatury sprawiają, że rytuał pielęgnacyjny tenisistki musi opierać się na niezawodnych formułach, a kosmetyki Lancôme nawet na korcie sprawdzają się na medal. Sięgając po krem SPF, serum czy inną formułę, Iga musi mieć pewność, że będzie ona nie tylko efektywna, ale też bezpieczna, nie podrażni oczu lub skóry i w żaden inny sposób nie będzie odwracać uwagi od gry.

ODTWÓRZ LOOK IGI

Wiadomość orientacyjna.
Dla najlepszych efektów, obróć urządzenie