IGA ŚWIĄTEK X LANCÔME
Pierwsza Ambasadorka Lancôme w Polsce
Historia francuskiej marki Lancôme sięga 1935 roku – właśnie wtedy Armand Petitjean zaczął realizować swoją wizję stworzenia uniwersalnej, globalnej marki, z którą mogłaby się utożsamiać każda kobieta. Kilkadziesiąt lat później marka wciąż pozostaje wierna swoim korzeniom. Liczą się dla niej nie tylko innowacyjne i perfekcyjnie dopracowane formuły produktów, które zachwycają klientki. Lancôme to także ugruntowane wartości, w których centrum od samego początku znajduje się kobieta. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee, które marka promuje z pomocą ambasadorek. Ta wyjątkowa rola za każdym razem przypada niezwykłym postaciom, które podzielają wartości marki i wcielają je w życie, inspirując kolejne pokolenia kobiet. Teraz do tego grona dołączyła Iga Świątek – pierwsza polska ambasadorka Lancôme.
.jpg?sw=400&sh=225&sm=cut&q=70)
PERFECT MATCH
Iga i Lancôme to doskonały duet. Tenisistka numer jeden na świecie idealnie bowiem pasuje do marki dla kobiet numer jeden na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce*. Decyzja o wyborze Igi na ambasadorkę marki Lancôme, jest w tym przypadku również o tyle niezwykła, że Iga jest pierwszą sportowczynią z tym tytułem. Jako idolka i głos młodego pokolenia Iga będzie reprezentować wartości, które dzieli z francuską marką beauty.
Iga Świątek i marka Lancôme mają ze sobą wiele wspólnego. Obie strony łączy bowiem pozycja w swoich dziedzinach. Iga jest ekspertką na korcie, od dwóch lat należy do niej tytuł najlepszej tenisistki na świecie, zagrała w 22 finałach turniejów WTA i wygrała 19 z nich, w tym cztery turnieje wielkoszlemowe. Lancôme jest natomiast ekspertem w świecie beauty: wysoką skuteczność produktów udowodniono w badaniach klinicznych, a badania rynkowe i liczne nagrody potwierdzają niekwestionowaną pozycję marki. Synergia ta daje ogromne pole do wspólnych działań. Oba światy mogą się bowiem ze sobą przenikać i doskonale dopełniać.
* Źródło: Market Vector, rynek kosmetyków selektywnych w Polsce pod względem wartości sprzedaży w latach 2022-2023.
CO O WSPÓŁPRACY POWIEDZIAŁA SAMA IGA?
"Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie i że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości."
Iga Świątek.

IDÔLE - PIERWSZY ZAPACH IGI
Dla Igi Świątek ani świat beauty, ani sama marka Lancôme nie są czymś zupełnie nowym. Najlepsza tenisistka na świecie swoją przygodę z nami rozpoczęła od zapachu Idôle, który towarzyszy jej od lat. Stało się to doskonałym punktem wyjścia do poznania całego portfolio marki. Aktywność i wysokie temperatury sprawiają, że rytuał pielęgnacyjny tenisistki musi opierać się na niezawodnych formułach, a kosmetyki Lancôme nawet na korcie sprawdzają się na medal. Sięgając po krem SPF, serum czy inną formułę, Iga musi mieć pewność, że będzie ona nie tylko efektywna, ale też bezpieczna, nie podrażni oczu lub skóry i w żaden inny sposób nie będzie odwracać uwagi od gry.