Dostawa i zwroty
Zapoznaj się z naszymi zasadami i procedurami wysyłki poniżej.
Możesz zwrócić dowolny nieużywany produkt zakupiony za pośrednictwem strony Lancome.pl i otrzymasz zwrot pieniędzy.
W przypadku zwrotu całego zamówienia, należy zwrócić również próbki oraz darmowe produkty dołączone do Twojego zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia, próbki oraz darmowe produkty nie muszą być zwrócone.
Na zwrot produktu masz 14 dni od momentu odebrania paczki.
Pamiętaj, że możesz zwrócić wyłącznie produkt zakupiony w sklepie Lancome.pl. Jest nam bardzo przykro, ale nie możemy obsłużyć zwrotów produktów zakupionych z innych źródeł.
Aby dokonać zwrotu nadaj paczkę zwrotną na adres:
FROGMAN s.r.o. / 25884E
ul. Stawowa 91
43-400 Cieszyn
Polska
FORMULARZ ZWROTU nie jest obowiązkowy, ale możesz go dołączyć do paczki zwrotnej.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania powyższego formularza, podaj nam swoje dane oraz szczegóły dot. zwracanego produktu kontaktując się e-mailowo lub telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Koszt nadania paczki zwrotnej ponosi Kupujący. Koszt ten zależy od wybranej firmy kurierskiej.
Nie ma możliwości wymiany produktu.
Na zwrot kosztów Twojego zamówienia mamy 14 dni od momentu, gdy paczka dotrze do naszego magazynu w Czechach.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +(48) (22) 255-23-26.
Przesyłki realizowane są od poniedziałku do piątku, z wykluczeniem dni ustawowo wolnych.
Magazyn naszego sklepu znajduje się w Czechach i stamtąd następuje realizacja Twojego zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, jednak w okresie zwiększonej ilości zamówień może się wydłużyć.
Nie realizujemy wysyłek poza teren Polski.
Do zamówień od 250 PLN oferujemy darmową dostawę. Koszt dostawy poniżej tego progu wynosi 13 zł.
Realizujemy zamówienia od poniedziałku do piątku (wyłącznie w dni robocze).
Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zamówienia, skorzystaj z otrzymanego e-mailem numeru śledzenia przesyłki.