Główna zawartość

Dostawa i zwroty

Zwrot produktu

Przedmioty zamówione ze strony lancome.com muszą zostać zwrócone pod ten sam adres. Uzupełnij Formularz Zwrotu dołączony na dole Twojego rachunku wraz z wymaganymi informacjami. Zapakuj przedmiot lub przedmioty, które mają zostać zwrócone wraz z formularzem Zwrotu i jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Etykietę ze zwrotem naklej na zwracanej paczce. Zwracane produkty muszą być opłacone z góry, pod adres podany na etykiecie zwrotu. Aby uzyskać dodatkową pomoc, zadzwoń na darmową infolinię Obsługi Klienta pod numer 1-800-LANCOME (1-800-526-2663). Nasz przedstawiciel jest dostępny do twojej dyspozycji od 8:00 do północy od poniedziałku do piątku oraz od 10:00 do 19:00 w Soboty i Niedziele.

Darmowa Dostawa i Darmowe Zwroty Podkładów

Darmowe zwroty są dostępne dla każdego zamówienia, które zawiera podkład i było złożone dnia 10 maja 2012 lub później. Proszę użyć etykiety zwrotu dołączonej do Twojego zamówienia, aby zwrócić produkt.

Śledzenie zamówienia

Skontaktuj się z naszą darmową infolinią obsługi klienta pod numerem 1-800-LANCOME (1-800-526-2663) od 8:00 do 24:00 od poniedziałku do piątku oraz od 10:00 do 19:00 w soboty i niedziele. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, po zalogowaniu możesz sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce Historia Zamówień.

Wiadomość orientacyjna.
Dla najlepszych efektów, obróć urządzenie