Płatności i zamówienia
PŁATNOŚCI
Obecnie akceptujemy wszystkie karty kredytowe jak: Visa, MasterCard, American Express, Discover lub karty debetowe z logo Visa/MasterCard.
Niestety nie akceptujemy czeków ani przekazów pieniężnych.
Akceptujemy karty kredytowe z Brazylii, Kanady, Niemiec i Wielkiej Brytanii, jeśli tylko zamówienie wysyłane jest do lokalizacji na terenie Stanów Zjednoczonych.
ORDERS
Zamówienia złożone na naszej stronie są przetwarzane bardzo szybko. Niestety, nie jesteśmy w stanie anulować lub modyfikować zamówień. Przepraszamy za każdą niedogodność, jaką może to spowodować.
Po przetworzeniu zamówienia, powinno zostać dostarczone przez UPS w ciągu 3-5 dni roboczych, chyba że jako sposób dostarczenia wybrano przesyłkę przyspieszoną.
Aby otrzymać pełny zwrot środków do użytej formy płatności, zapoznaj się z naszą POLITYKĄ ZWROTÓW, aby w prawidłowy sposób przygotować swoje zamówienie do zwrotu i zwrócić produkty pod następujący adres:
Lancôme Returns
1620 Stateline Rd E
Southaven, MS 38671
Odczekaj 1-2 dni robocze w celu przetworzenia zwrotu i kolejne 3-5 dni roboczych, aby otrzymać środki na swoim koncie. Środki zostaną zwrócone na wybraną przez Ciebie formę płatności i otrzymasz na ten temat powiadomienie w wiadomości e-mail. Proszę weź pod uwagę, że wygrawerowane przedmioty nie mogą zostać zwrócone ani nie podlegają zwrotowi pieniędzy.
Jeśli posiadasz dodatkowe pytania lub uwagi, skontaktuj się z nami za pomocą bezpłatnej infolinii pod numerem (800-526-2663) od 8:00 do 12:00 od poniedziałku do piątku oraz od 10:00 do 19:00 w Soboty. Reprezentant Lancôme z chęcią odpowie na Twoje pytania.
Twoje zamówienie lub jego część może zostać anulowane z różnych powodów:
• Produkt(y) nie jest dostępny
• Zamówienie przekroczyło limit zakupowy
• Nie może zostać wysłane pod wybrany adres lub adres znajduje się poza terytorium USA
• Problemy z przetworzeniem płatności – wprowadzono kod pocztowy lub adres rozliczeniowy, który nie jest zgodny z kartą kredytową
• Nie odpowiedziałeś na wiadomości wysłane z następujących względów: odrzucono kartę kredytową, nieprawidłowy adres rozliczeniowy
Otrzymasz powiadomienie e-mail, jeśli Twoje zamówienie zostanie anulowane. Nie zostana naliczone płatności za anulowane produkty. Jeśli jesteś zainteresowany złożeniem nowego zamówienia lub posiadasz pytania na temat anulowanego zamówienia, skontaktuj się z lancome-usa.com pod numerem telefonu (1-888-525-2747) lub poprzez e-mail.
Po przetworzeniu zamówienia, powinno zostać dostarczone przez UPS w ciągu 3-5 dni roboczych, chyba że jako sposób dostarczenia wybrano przesyłkę przyspieszoną.
Aby otrzymać pełny zwrot środków do użytej formy płatności, zapoznaj się z naszą POLITYKĄ ZWROTÓW, aby w prawidłowy sposób przygotować swoje zamówienie do zwrotu i zwrócić produkty pod następujący adres:
Lancôme Returns
1620 Stateline Rd E
Southaven, MS 38671
Odczekaj 1-2 dni robocze w celu przetworzenia zwrotu i kolejne 3-5 dni roboczych, aby otrzymać środki na swoim koncie. Środki zostaną zwrócone na wybraną przez Ciebie formę płatności i otrzymasz na ten temat powiadomienie w wiadomości e-mail. Proszę weź pod uwagę, że wygrawerowane przedmioty nie mogą zostać zwrócone ani nie podlegają zwrotowi pieniędzy.
Jeśli posiadasz dodatkowe pytania lub uwagi, skontaktuj się z nami za pomocą bezpłatnej infolinii pod numerem (800-526-2663) od 8:00 do 12:00 od poniedziałku do piątku oraz od 10:00 do 19:00 w Soboty. Reprezentant Lancôme z chęcią odpowie na Twoje pytania.
Twoje zamówienie lub jego część może zostać anulowane z różnych powodów:
• Produkt(y) nie jest dostępny
• Zamówienie przekroczyło limit zakupowy
• Nie może zostać wysłane pod wybrany adres lub adres znajduje się poza terytorium USA
• Problemy z przetworzeniem płatności – wprowadzono kod pocztowy lub adres rozliczeniowy, który nie jest zgodny z kartą kredytową
• Nie odpowiedziałeś na wiadomości wysłane z następujących względów: odrzucono kartę kredytową, nieprawidłowy adres rozliczeniowy
Otrzymasz powiadomienie e-mail, jeśli Twoje zamówienie zostanie anulowane. Nie zostana naliczone płatności za anulowane produkty. Jeśli jesteś zainteresowany złożeniem nowego zamówienia lub posiadasz pytania na temat anulowanego zamówienia, skontaktuj się z lancome-usa.com pod numerem telefonu (1-888-525-2747) lub poprzez e-mail.